Sista dagen denna helgen...

Gomorron allesammans
Då var det söndag igen, och regnet hälsar på igen, börjat vänja sig vid västkustsommaren nu.
Söndagar och regn är verkligen ingen bra kombination i mitt liv, hatar dem båda! :p
Så mycket att vi som sagt att vi inte ska åka utomlands denna semestern satt igår och prata om just utlandsresa. Båtluffning i Grekland som lockar i år, är så himla trött på charter så det hade varit så jäkla skoj att bara ta en flygstol ner och göra det man känner för, hyra scooter och bara dra runt, åka till en annan ö när man tröttnat på den man är på osv.
Och sen måste jag tillägga att jag verkligen älskar Grekland! *mmmmmmmmmmm* They got it all! =D
Men vi får se... mycket kan hända på två månader! ;)

Filmen igår - OH MY GOD
Ska skriva ett eget inlägg om den sen, men shit va bra den var!!!
Fast lite sådär överdrivet när det stod massa människor utanför med plakat där det stod "äntligen är den här!" osv. och alla var uppklädda och extremt sminkade, visst var det häftigt när massor kom i klänning. Men sminket, hallå man behöver inte överdriva! Och nej, glittersmink är inte fint när man är 30+

Nu ska jag göra mig redo för gymmet, ska vara duktig efter all midsommarmat! =)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0