Stressig och trött!

Gokväll allesammans
Sitter helt hyperstressad i soffan, inget har gått som jag ville idag så jag har massor kvar jag inte lyckats lösa ännu.
Och så ringde möhippeplaneraren #2 vid 22.00 och sa att en blivit akut magsjuk och inte kommer imorgon, så där försvann en persons pengar och en av de två bilar vi har till imorgon, så nu sitter vi här och får inte tag i någon ny bil, så det är lite sisådär med vad man känner inför imorgon.
Trött och börjar få huvudvärk, men det ska nog gå bra...
Precis skrivit ut alla dokument som ska med imorgon.
Så nu ska jag packa ner allt som ska med...

...sen imorgon ska jag välja kläder, gå igenom så jag inte glömt något, gå ut med mammas hundar (för hon är nyopererad), tanka bilen, ta ut pengar och lämna gossedjur i tre affärer i stan...
Och allt detta innan 11.00 *pust*
Men I'm a superwoman så jag klarar det! *haha* 

Nepp nu ska jag fortsätta lite och sen gå och nana.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0