Tell me all about it...

Vid 16.00 idag ska jag vara hos naprapaten, helt underbart att hon hade tid så himla snabbt.
Så det blir att gå lite extra tidigt från jobbet men men... har man ledighet att ta ut så har man! :p

Det har varit ganska mycket på jobbet idag, men trots det ligger inte bokslutsnivån så pass bra till som jag hoppats på och jag kan göra nada åt det, frustrerande men jag får sparka på alla på torsdag-fredag.
Älskar att bossa! *hihi*

Jag är helt insnöad på det här med båtluffningen också, när jag verkligen vill något så vill jag verkligen.
Och detta är något jag verkligen vill och då är det som min hjärna/hjärta redan är där och båtluffar runt. Så nu kommer alla andra semesterförslag bara vara helt kassa och inte alls lika intressanta - en av mina belastningar!
Men det är nog den enda... *hehe* I wish! :p
Vad är era belastningar? Vad ligger på er minus-lista i personlighet?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0