Workie...

Gomorron
Sitter med en kopp te och småfryser, på jobbet of course.
Idag ska jag göra mitt egna arbete och sitta i receptionen i 1-2 timmar då det är en som ska gå i pension och då har man sk. avtackning för denne med tre-rätters middag och så, och hon som brukar sitta i receptionen skall gå på denna avtackning så då ställer jag upp och svarar i telefon och är trevlig mot kunder! :)
Inte det lättaste arbetet kan jag säga - att vara trevlig mot alla kunder asså! :p
*hehe*

Nä nu får jag fortsätta med alla fakturor som ska iväg *pust*
Någon som vill ha en? .p

Later...

Kommentarer
Postat av: Tereza

Stressa inte ihjäl dig bara!! *:-)

2008-06-26 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0