Söndag hela dagen...

Gomorron sötnosar
Igår kväll åkte vi hem till en killkompis och mötte upp vänner och min älskade kusin, käka pizza och sen åkte vi in till stan och gick på bio.
Vi såg Jiddra inte med Zohan, skriver om filmen i ett eget inlägg (ja ni kan rutinerna) Hehe...

Nu ska jag äta havregrynsgröt och gosa med älsklingen innan vi åker och handlar inför veckan...
Måste kolla upp vad vi ska äta till lunch bara, den vanliga söndags-göran :p
Hatar söndagar, man är så slö och inget är direkt öppet ochman kan inte göra samma saker som på en fredag/lördagkväll och ja, man är halvt "deppig" bara - nä fy för söndagar! *haha*
Sen i eftermiddag ska vi träna, det blir lite s-core och styrketräning, för min del blir det nog mer kondition än styrkeövningar, känner ju att jag vill börja i den änden :)

Nepp, nu ska jag göra gröt...
Ha det bäst sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0