Myser...

Home alone, baby har haft långkörning idag, men han kommer nog om en sisådär en halvtimme så då får jag kramas :)
Långkörningar är bra, han gillar att köra långt, slippa massa stopp och skit och det ger mer pengar. Toppen!

Är helt slut efter dagens arbete, vi nådde bokslutsmålet så jag kan sova med gott samvete.
Så nu ska jag ägna denna kvällen åt körsbär, kramar, film och semesterplanerande!
Med andra ord: Ska bara ta det lugnt! =D

Jag insåg idag har jag (med denna veckan) har 6 veckor kvar att arbeta innan jag får semester, känns som det är så himla långt bort. Men med tanke på bröllopsplanerandet (inte mitt) och sånt som ska fixas innan semstern så kommer tiden gå fort. Så snart är jag där *längtar*
Ska bli sååå himla gött!
Nä nu blev jag sugen på resekoll, ska leta runt lite... hoppas verkligen båtluffen blir av.
Hoppas Hoppas Hoppas

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0