Vecka 26

Gomorron allesammans
Då var det vecka 26, det går fort, redan inne på andra halvan av 2008.
Och nu är det bara denna veckan och sex veckor till kvar till semestern, längtar!
Vi har pratat om båtluffning i Grekland så jag håller tummarna för detta! :)

Igår var vi hemma hos svärföräldrarna på en fika och sen åkte vi och tränade. Duktiga! :p
Sen åkte vi och handlade och gjorde väldigt mumsig tacos och kollade på film *myspys*
Det var verkligen inget roligt väder igår kväll, regnade som fan och åskade och blixtrade.
Gillar inte sånt, usch! :(
Tur att det gick över innan jag gick och la mig, för annars hade jag inte kunnat somna.
Det är inget farligt, du är ju vuxen och blablabla... I know! :p Men det spelar ingen roll... *hehe*

Nepp, nu ska jag jobba vidare.
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0