Dagdrömmer

Man har roligt på jobbet när man gör allt annat än ägnar sig åt just jobbet.
Dagdrömmer mig bort i allt, verkligen allt...

Jag och honey funderar på en liten weekend ner till Rom i mitten av april, vi har bara inte hittat någon bra resa.
Skall hälsa på min syster som arbetar där nere under april.
Åh det skulle vara så underbart... har alltid velat åka till Rom =D *drömmer*
Fast det är klart, jag vill åka överallt! :p

Vill hem och renovera om något hemma också, städa, shoppa, ut och resa... ja massor
Vart ska man börja!?
Jag vet vad jag ska börja med iaf... när jag kommer hem ska jag betala räkningar och sen ska jag råplugga både ikväll och imorgon kväll... slutprov i min kurs på fredag - äntligen!

Nepp tillbaka till drömmarnas värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0