Dagens händelser

Gomorron på er
Då var det snart dags att ringa min söta lilla mamma, skall in till stan och shoppa en grymmt snygg klänning till ikväll, den är så snygg så jag nästan saknar den :p
Sen ska vi bli sminkade av en make-up artist, ska bli så himla skoj, kostar 150 kronor så blir man sminkad och får välja smink för samma summa, kan det bli bätte? :) *me like*
Sen får vi nog slå ett öga på vårens modevisning därinne också, är enda chansen man har tid med det denna helgen...
För eftermiddag ska jag och bäjbi på 80 års kalas hos hans morfar, sen efter det får vi se vad som händer, jag är dösugen på en bowling, men vi får se, ett bra tag kvar tills ikväll :p
Jag kan lägga upp bilder från dagen på stan i eftermiddag ;)
Frukost-time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0