Godmorgon!

Då satt man här på jobbet med sitt te och har precis skummat igenom Metro, inget speciellt i dagens tidning men det är ju en sån där vana man fått nu för att vakna till innan arbetet, en metro och en kopp te :)
Är så himla gott att sitta här och veta att man efter dagens arbete är ledig fyra hela dagar, fyra dagar att fylla med massa roligt... och tyvärr måste jag plugga lite också :/
Har prov imorgon och inlämning på tisdag, men det ska väl gå bra ändå, läser en kurs i personaladministration, mycket intressant måste jag säga. Alla som arbetar borde iaf skumma igenom läroboken, man lär sig himla mycket om sina rättigheter :) *tips*

Igår kväll var det som vanligt Grey's på TV, hur kan man bli så trapped i ett tv-program? Bara älskar det, det är mitt andra liv. Visst har man gillar serier förr, men absolut inte som denna :p
Så onsdagskvällar är heliga, då blir killen utkörd från vardagsrummet och jag gosar upp mig i soffan och sitter som förlamad framför den där TVn och gud nåde den som över huvud taget tänker tanken att ringa mig under den timmen :p
Jag vet jag är sjuk *haha*

Nä nu får jag väl börja arbeta lite så man inte hamnar efter så här inför ledigheten =)
I'll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0