Grey's Anatomy

Jag kan bara inte få nog av Grey's, herregud det är så sjukt bra!
Men igår: Irritation på Meredith och hennes känslor för McDreamy och frustration över Izzie och George! :p
Men ja... det verkar lösa mellan Meredith och hennes syster iaf!
*spännande*

Hittade en lite rolig sida "Which Grey's Character Are You?"
Jag var Izzie. Stämmer väldigt bra när man läser också

So here you have me! *hihi*

Gör testet ni också, på denna sidan:
http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/quiz/greysdiagnosis/index

Alla är snygga i serien också, framför allt McDreamy =D
Och kolla vad jag hitta när jag googla på honom *refererar till gårdagens inlägg*
 
McDaddy x 2 :)image22Ja han är snygg :)

Missa inte Izzies nya film 27 dresses (skall jag se nästa fredag) och McDreamys nya film Brudens bäste man (måste jag också se). Såg hans förra Förtrollad, lite barnslig kanske, men otroligt mysig!  =)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0