Prov

Är helt yrvaken. Medan alla sover gott i sina sängar på sin lediga långfredag så har jag tvingat mig upp för att göra ett delprov i personaladministration *pust*
Men ska bli oerhört gott när det är klart =)
Nä... gör det ock fortsätter skriva sen :)
Ciao sålänge...

*uppdatering*
Nu är provet klart och jag har även hunnit mer en dusch och lite kramar...
Man hade 4 timmar på sig att göra provet, jag utnyttjade 1 timme.
Positivt eller negativt? Ingen aning, märker vi när resultatet kommer.
Så nu är det bara att vänta, vilket jag verkligen verkligen hatar. Men what to do.

Dax för en hårtorkning och sen ut i snön.
Skall iväg och kolla på ny soffa och ta en fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0