Slutprov

07:06
Idag har jag slutprov i Personaladministrationen, supernervös blev jag imorse när jag såg vad det kommer vara för prov... F-n!!! Jag måste skriva ett arbete, jag som bara vill ha frågor med alternativ! *pust*
Det blir till att gå hem tidigare från jobbet... orkar inte komma hem 16 och sitta i sex timmar och göra detta provet, en fredag och när man är klar är klockan 22, nej tack!

Får börja jobba så jag kan gå hem! :p
*uppdaterar ikväll efter provet*


17:13
Ja då var jag klar med provet, fyra timmar tog det, känns gott.
Tror jag klara det mesta men känner mig inte 100% säker på ett MVG och det är lite jobbigt när man är mig
Höga mål! =)
Så nu är hela kursen klar iaf, känns skönt att kunna sätta sig i soffan och slappna av, känna att man verkligen är ledig! Underbart!

Imorgon är det en del skojiga saker som händer... vad?
Ni får läsa imorgon! ;)
Go'kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0