Välkommen till min nya blogg!

Introduktion av mig själv skulle väl passa i detta första inlägg!
En rastlös 23 åring som älskar livet.
Jobbar för att kunna spendera varenda liten slant på shopping och resor, love it!

20 snabba!
Namn: Therese
Ålder: 23, fyller år den 2 april (remember that)
Bor: Göteborg
Jobbar: Volvo Truck Center
Kärleksliv: Helt underbart!!!
Positiv egenskap: Positiv, glad och frammåt
Negativ egenskap: Har noll tålamod
Älskar: Shopping, resor, familj och vänner!
Hatar: Orättvisa och falska människor
En fredagskväll: Mysbyxor och något smaskigt i soffan tillsammans med mitt hjärta
En lördagskväll: Något roligt med mina vänner
Min last i livet: Shopping (framför allt skor) och choklad (Lindt, mmmm....)
Bör göra mer: Träna
Bör göra mindre: Stressa
Drömdejt: En picknick på en strand, solnedgång och lite bubbel of course :)
Om jag fick dejta en kändis: Chad Michael Murray
Favoritresemål: Grekland
Hit vill jag resa: USA
Dröm i livet: Starta eget företag
Detta skall jag göra innan jag dör: Simma med delfiner och flyga luftballong

Ja det var väl en del om lilla mig och det räcker väl för nu :)

Men självklart, lite ögongodis! ;)
image2 CHAD MICHAEL MURRAY
Ja tack! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0