Äntligen slut!

Snart slutar jag jobba!
Om två minuter kommer baby och hämtar upp mig på jobbet, ska hem till mamma och pappa en sväng. Syrran ska bl.a. massera mig lite *mmm*
Mår illa och så, ont i magen... hoppas det går över under kvällen.
Såg ju varken Betty eller Desperate igår så det får bli ikväll innan Grey's, en riktig seriekväll. Underbart! =D
Kanske lite chokladpudding också, mumma!
Annars har det inte hänt något under dagen, suttit som en zombie och näst intill "sovit" bort dagen... jobbigt för tiden går så långsamt. Men så nu, äntligen, ska jag hem... =D
Underbart väder ute också, får nog bli lite slapp på mammas och pappas altan också! :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0