Fortfarande sjuk :(

Gomorron
Det är pissigt när man vaknar och känner att man mår bättre, är uppe en stund och så "nehe" man va visst inge bättre... vaknade imorse och hade bara lite ont i halsen, men nu är jag helt slut och fryser, ont överallt och lock för öronen. Känns sådär roligt asså :(

Fick papper igår om jag är godkänd för blodgivning också, blev så himla glad =D
Typiskt bara att jag är sjuk, så jag får vänta tills jag blir frisk + en vecka efter, men direkt när det är okej ska jag springa och lämna blod :)

Fick hem en biobiljett på posten idag också, gratis! Älskar den sidan! =D

Bli medlemmar vett'ja, första biobiljetten får man på ett nafs! =D
www.gratisbio.se/rss.php?UserID=17541


Nepp... ska ta mig nått att äta!
Krya på mig :p


Kommentarer
Postat av: Tereza

Krya på dig tjejen! Saknar dig här! :-)

2008-05-20 @ 12:48:14
URL: http://terezaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0