Fredag!

Gomorron Gomorron
Har ni sovit gott? Det har definitivt jag gjort, synd bara att natten går så fort :p
Nu var det äntligen fredag och jag är nyduschad och go, ska torka håret och dra mig mot jobbet om sisådär 40 min, gött att veta att man jobbar idag och sen är det helg =D
Skulle lagt upp bilderna på sovrummet igår men hittade inget på det vi har, så ska ta ett när älsklingen masat sig upp, i värsta fall får ni vänta tills i eftermiddag för då sover han inte kan jag lova ;)
Dagen består av jobb, naprapaten och bio ikväll. Ska se What Happens in Vegas, ska bli skoj, den verkar så himla rolig *haha*
Jaja... nu ska jag torka håret och gör mig klar.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0