Fullt upp idag...

Godmorgon
Uppe lika tidigt som när jag ska till jobbet, trots att jag är ledig *haha* Jag är dum I know...
Men det finns en anledning; Om en kvart kommer lillen så man vill ju iaf ha vaknat innan dess! :p

Idag är det fullt upp, det här ska göras:
♥  Svänga förbi jobbet och lämna in lite pengar
♥  Hämta kläder åt en som ska börja på älsklingens jobb på måndag
♥  Köpa skor till älsklingen
♥  Köpa present till syrran (vet vad jag ska köpa nu)
♥  Köpa blommor till syrran
♥  Hennes student och studentmottagning
♥  Och säkert något mer som jag glömt just nu... haha...

Måste bara säga, det flyger en luftballong här utanför nu, en luftballong - halv sex på morgonen!? =/
Jaja... alla sätt är bra utan de dåliga! :p
Nu ska jag göra mig klar för ankomst! *hihi* Ska bli så skoj...
Höres senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0