Glass, då mår man bättre...

Redan över tre på eftermiddagen, dagarna försvinner snabbt när man går upp sent, men det gör inget eftersom det är så tråkigt att vara hemma och sjuk... går inget bra på TV och ingen hemma som tar hand om mig :(

Det känns sådär skoj att få veta att man har massa att ta tag i när man kommer tillbaka till jobbet, får se hur mycket det är och är det otroligt mycket så får det bli ett möte med chefen och fråga hur f-n de tänkt sig att man ska kunna ha semester i 3-4 veckor om det inte ens funkar i 3-4 dagar =/
Jaja, inget att hetsa upp sig för nu, får ta det när jag är tillbaka :)

Nä jag är så jäkla glass-sugen, får bli lite av den underbara chokladglass med brownie-bitar i som står i frysen *mumma* Lite sån och lite TV så blir allt nog bättre för en stund =D
Saknar hjärtat mitt också, bara tanken på att han ska iväg efter jobbet och fixa med vinterdäcken och skit gör det segare att sitta här, hatar verkligen att vara sjuk...
Men den som väntar på något gott! ;)

Nä, glass var det ja...
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0