Intressanta kommentarer...

Mycket intressant vad folk skriver som kommentarer i andras bloggar...
Har läst en del (självklart mina egna) men i andras bloggar är det väldigt mycket hackande och elaka kommentarer, mycket avundsjuka tror jag...
Däremot, i min blogg, förekommer inte detta, som tur är... däremot är det oerhört intressant att se att sina arbetskamrater läser ens blogg och inte vågar säga kommentarer direkt till mig. Ironiskt...

Så nu har jag en kommentar till "Beundrare", som för övrigt arbetar på samma arbetsplats som mig:
Roligt att du är en "beundrare", men roligare om du kunde prata med mig IRL istället :p

Mycket bra när man kan se ip-adresser! ;)

Hemma, sitter i soffan, gott att va från jobbet... äter lite flingor och yoghurt, har ni ätit Valio yoghurt med flädersmak? Testa den! MUMS!
Blir ingen träning idag heller, baby fick långkörning så vi får ta det imorgon eller nått... för man tackar aldrig nej till långkörning, det är ju dem som ger de grymma pengarna! =D
Så jag tvättar lite och ska börja småpacka sovrummet, sveinasugen på fefferoni också, mmm... får nog bli en sväng till affären också (om vi inte har i kylen), ska kolla detta... :)
Hej hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0