Jag gjorde det...

...jag klippte av mitt hår :p
Eller inte jag, frisören, men ändå.
Hade jätte långt hår innan och nu är det axellångt.
Faktiskt väldigt nöjd, luggen blev lite för kort men what the f**k det växer ju ut *hehe*

Underbar klippning också... började med en hårtvätt och hårbottenmassage och stolen var en sån massagestol som masserade ryggen - Underbart! =D
Sen var tjejen jätte trevlig, jag tog bara ett glas vatten under tiden men det fanns massa olika kaffe- och tesorter! :)
Ja jag ska tillbaka :)

Spännande att se vad alla säger på jobbet imorgon, de har bara sett mig i långt hår *hihi*
Nu ska jag ringa min nyopererade bäste vän och sen ta en promis innan Grey's  =D
Ciao

Kommentarer
Postat av: Tez

Ska bli jättespännande att se nya frilla imorgon! *såååå nyfiken* :-)

2008-05-28 @ 20:02:08
Postat av: sjuksyrran

Grattis till klippningen! :)

2008-05-28 @ 23:27:02
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0