Jag har två val...

Hejsan hej
Sitter på jobbet, trots att jag inte mår helt bra, men jag orkar inte vara hemma när man mår halvdåligt och så växer arbetshögen och nästa vecka kanske man blir jätte dålig, nä... man ska inte va hemma i onödan :)
Även om jag känner att detta är en dag man ångrar att man gick upp ur sängen över huvud taget, inget har gått som det är tänkt hitills och jag är både förbannad och uppgiven på en hel del saker på arbetet. Men så är det väl, finns två val; Stå ut och göra det bästa av situationen eller hitta något annat och hoppas på att det blir bättre.
Ja den som lever får se...

Ikväll ska jag ta en lång dusch och bara glömma allt, sen ska jag gå och lägga mig tidigt så jag är pigg imorgon. Men det är så jäkla gött väder så det får nog bli en lång promenad och en glass innan duschen också, rensa hjärnan och bara må bra i solen. För där kan man inte göra annat än må toppen! =D

Nu ska jag däremot börja jobba... varit på möte hela morgonen och sen frukost, så nu får jag se till att jobba :)
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0