Klämdag

Gött att vara ledig, fast inte fattat att det är fredag och många ändå jobbar, men skitsamma :p
Tråkigt att det inte blev någon sovmorgon bara. Sebastian vaknade kvart över sex och jag vid sju, helt klarvakna, typiskt! Hehe...
Så nu har vi tagit det väldigt lugnt, tittat på TV och duschat, ska iväg och handla lite saker... Ska bl.a. till Ikea idag igen och hoppas på mindre folk, sen ska vi till Biltema och så får vi se, blir nog lite outchecking på tapeter också :)
Vi får ta det som det kommer, är ju ändå långlediga så det är några dagar kvar innan vi börjar jobba igen, och jag längtar inte det minsta...
Gu' va jag tjötar, ska dra mig mot bilen och iväg istället så får vi hoppas på att jag har roligare saker att skriva om när jag kommer hem :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0