Mår sådär...

Gårdagen bara flög förbi...
Bröllopet var jättefint, grattis till er! =)
Sen åkte jag med på motorcykel, spännande *hehe* och sen åt vi lite mat och drack vin innan vi spelade några parti Nintendo Wii Sports, skitjobbigt! :p
Började få såndär go spänningshuvudvärk på kvällen och tog två värktabletter innan jag gick och la mig, men sov ändå sådär och vaknade med döont i axel och skulderblad och en svinig huvudvärk. Inge skoj... Så jag var inte speciellt social imorse, förlåt vännen! Blev bara värre och värre så jag har legat hela dagen... mår fortfarande kasst, ont och fryser och mår illa, hoppas bara att det är spänningshuvudvärk så jag inte blir sjuk :(
Har kollat film och så (berättar om den imorgon) och nu ska jag glo på sanningens ögonblick och gå och lägga mig och hoppas på att jag mår toppen imorgon!
Nattinatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0