Matig och mätt...

Nu har jag precis ätit och spenderade min sista lunchtid med att checka mailen och så...
Åt till lunch: gulaschsoppa med någon creme fraiche röra
Baby hade varit duktig och gjort det, men glömde tyvärr potatisen i soppan, men vad gör det? Jätte gott!

Supersugen på att åka ut och resa, får resemail efter resemail med tips, reor och massa annat skoj och det suger verkligen i restarmen :p
Jaja, jag va ju precis i Rom, men vaddå då!? Resa är livet! =D
Får se om det blir något på semestern, vi är några som pratar om att dra en vecka, vilket hade varit oerhörtroligt, så jag hoppas nog på det :)

Jag gjorde sånt cellprov för 1½ månad sedan och fick svar igår, allt var normalt. Tur det!
En tjejkompis gjorde ett tag innan och hon hade cellförädringar och fick gå på ytterliggare en kontroll där de konstaterade att det stämde, så i slutet av månaden ska hon på sån "operation" där de skrapar bort förändringarna. Usch! Stackars älsklingsgumman! :(
Men bästa vänner ställer alltid upp så jag ska allt finnas där, har en liten myspysöveraskning, så jag hoppas hon har ork och tid då ;)

Nepp, back to work...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0