Missade en dag!? :p

Hello
Skrev inget igår, låg på soffan fram till kvälla och sen va jag iväg och kolla Eurovision med några vänner.
Drack inte mycket i fredags, inte alls men var skitbakis igår :/
Och ont som fan i nacken, vilket jag fortfarande har. Vi gjorde en gren på femkampen i fredags där man va fastspänd i en lina och så skulle man springa allt man kunde. så långt som möjligt och så tog det stopp och man svingades tillbaka, gick bra 2 ggr, 3:e gången fick jag nått jäkla nacksving och dunka i huvudet. Blev en aning yr men ingen fara, igår när jag vakna kändes det som jag varit med om en bilolycka, helt stel och ont.
Men vi hade roligt iaf och det är huvudsaken! =D

Hämtade älsklingen igår, eller i natt snarare, han var ute med sitt jobb och gjorde femkamp på Liseberg och så, så idag är det hans tur att må sådär! :p
Idag ska jag rensa min dator, greja lite här hemma och svänga förbi någonstans och köpa en Electrolux Ergorapido, så snygga och behändiga.. älskar allt som inte har sladd! Hehe...
Nepp, time att börja denna soliga söndag! =D
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0