Mitt arbete...

Nu sitter jag här, inget att göra för tillfället, men det brukar ramla in under eftermiddagen...
Slutar om en och en halv timme... gott!

Jag får många frågor ang. att jag hinner blogga på arbetstid.
Och jag svarar så här:
Jag har ett arbete som innebär att sitta framför datorn heeela arbetsdagen och ibland är det extremt mycket att göra och ibland är det väldigt lugnt, så ja jag har tid att blogga på arbetstid eftersom jag disponerar min tid själv och så länge jag hinner med dagens arbete är ju allt frid och fröjd!
Eller vad säger ni? :)

I eftermiddag ska jag försöka hinna med att ringa alla angående möhippan.
Hoppas alla är hemma bara...
Sen hade jag tänkt börja packa ner sakerna i sovrummet inför renoveringen, men känner inte riktigt att jag orkar det idag, vi får se... Känner mest för en varm dusch, en godispåse och en film! =D
Nu ska jag på fikarast...
Ciao

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Sist jag tittade i Volvos brotts balk (coc), så e det inte helt ok asså, men go on girl:)

2008-05-13 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0