Mitt på dagen...

Goddagens
Imorse var jag riktigt trött, ville bara stanna kvar i sängen och somna om, men så kom jag på - det är ju "fredag" är ju ledig imorgon =D
Syrran tar studenten och så ska vi vara barnvakter, så det blir ingen sovmorgon imorgon heller, men det blir iaf en ledig dag :)
Ska in till stan och köpa ett par skor och blommor att hänga runt systerns hals och sen kanske vi åker paddan eller nått annat "skoj" med den lille grabben :p

Det är jätte mycket på jobbet med tanke på att det är bokslut och jag hatar verkligen månadssluten för det är alltid så jäkla mycket att göra...
Men nu ska jag på lunch...
Och sen efter jobbet ska jag ragga tag i bailey's glass och åka hem till vännen min och frossa och skvallra =D
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0