Mörbultad

Ny dag, ny vecka...
Jag mår fortfarande sådär, huvudvärken är bättre men ryggen... nä... är helt stel, känns som jag varit i slagsmål, eller stelopererat ryggen. Så fort jag vänder/vrider på mig känns det som tusen nålar! Hehe...
Ringde naprapaten i hopp om en återbudstid, kändes halvt meningslöst men man måste testa. Jag hade tur, hon hade fått en återbudstid i fredags eftermiddag så jag ska dit redan 10.20, hoppas det hjälper, annars vet jag inte vad jag tar mig till :(

Annars idag händer inte mycket... Älsklingen har övertid och ikväll är det årsmöte med föreningen. Tydligen ska alla få hyreshöjning och individuella el-mätare, riktigt dåligt måste jag säga. Hur kan de både ge oss en hyreshöjning och börja låta oss betala vår egen el när vi idag har elen inräknad i hyran? Borde de inte sänka hyran lite och låta oss betala elen då?
Hmm... ja vi får se vad som händer och sker.


Nu ska jag iaf på frukost!

Later...


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!
Ha en bra vecka!

2008-05-19 @ 09:21:46
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0