Nu va det snart slut...

Om en halvtimme är denna dagen på jobbet över, gott...
Får skjuts av en arbetskamrat till centrum sedan så jag slipper ta bussen, gott att slippa sitta på en varm buss när det är så varmt ute :)
Så han släpper mig en bit ifrån vart jag ska möta upp den andra möhippetjejen, så tar jag mig en go promenad, rensar skallen och så innan man börjar på nästa uppgift för dagen *hehe*
Sen ska jag bara sitta och skvallra med världens bästa tjej ikväll, längtar faktiskt, tjejkväll med henne va längesen :)

När jobbet är slut och man ska hem är man på så himla bra humör =D
Antar att det är vädret, slippa ta på sig jackan och man kan sitta på balkongen och ta det lugnt... Underbart!
Älskar verkligen detta vädret!
Och jag har lyckats lära mig stänga av arbetet när jag går utanför dörrarna här, känns underbart, man är så avslappnad på eftermiddagarna och kvällarna. Hoppas inte det är vädret också, utan att det håller i sig! :)

Nu ska jag avsluta dagen och dra mig mot stan.
Hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0