Ny dag...

Godmorgon...
En timme har gått på jobbet och jag har fått gjort en hel del.

"Försov" mig imorse, skulle upp och tvätta håret och sånt vid 5 tänkte jag, ta det lugnt och så... Men nepp, vakna strax efter 6, så jag hoppade in i duschen 10 över 6... Duschade, åt, torka håret, tog på mig kläder, sminka mig och komma hit på 40 min :p
Va här 10 i 7, 10 min innan jag börjar, inte dåligt... *duktig*  =D

I eftermiddag ska vi bort till Sportlife och skaffa "träningskort", fick ett erbjudande om gratis provträning i en vecka för två pers, så det ska vi utnyttja denna veckan... Beach 2008 here we come! Haha...
Annar så händer inte speciellt mycket under dagen, jobb...
...vilket jag ska fortsätta med nu! :)
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0