Outfit vecka 18

Jag höll nästan på att glömma! :p
Hjärnan är inte riktigt med på vad det är för dag när man är ledig några extra dagar i veckan ;)
Men självklart ska jag lägga upp veckans outfit även idag! =D
Och som ni alla vet, iaf de som känner mig väl, har jag kommit in i en klänningsperiod och handlar klänningar som andra byter underkläder *hehe*
När jag ska använda alla? Absolut ingen aning, men vad spelar det för roll? De är fiiina! =D
Så veckans outfit blir of course, en klänning! *me like alot*



Klänning, vit/rosat, 249 kr. ArtNr: 17-103895 (vit) eller 17-128306 (rosa) (Haléns)
Skor, ljusrosa, 199 kr.  ArtNr: 232123 (Skopunkten)
Sammanlagda summan:  448 kr

Supersött! =D
Hittade en mycket bra sak på Ellos sida också som jag verkligen, verkligen gillar, ska checka in den sidan någon dag. Vad säger ni om det här då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0