Sick of being sick

Nu får det vara nog... vill bara bli frisk och fortsätta mitt liv, inte ligga på soffan och må dåligt.
Finns det något tråkigare?
Visst är det gott att vara ifrån jobbet, när man är ledig, inte när man är sjuk...
Ligger bara och tänker på hur mycket det kommer att vara när jag kommer tillbaka, att det är mycket runt omkring med möhippan och syrrans student - jag har inte tid att vara sjuk :(
Men men... det "värsta" är att jag idag fick min underbara "girlicious" idag också så nu har jag den goa värken på toppen av allt... mmm... everything's great! :p
Haha... shit vad jag låter, men jag tror ni förstår mig.
Nu ska jag krypa under täcket och drömma mig iväg, hoppas jag mår bättre imorgon!
Blir inge jobb imon heller men håller tummarna på torsdag!
Behöver klippa mig också... jaja... enough! :p
Godnatt

Kommentarer
Postat av: alexander kungen av volvo

hahahah hur fan har du tid.!!!! jobbar inte du.. skall kolla med thomas=) sooooopa

2008-05-21 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0