Sjuk flicka :(

Nu sitter jag i soffan med en cola och lite godis, mår inge bra... och när man är sjuk behöver man godis, men efter två godisbitar var det helt plötsligt inte speciellt gott längre, och när jag inte tycker om godis - då är jag sjuk! :p
Ont i hela kroppen, feber, helt slö och småsnuvig... orkar inte bli sjuk :(
Ska ju ut med jobbet på fredag och syrran tar studenten nästa vecka... och det är mycket med möhippan och så också, har inte tid med sånt här! =(
Så det kanske är bra att jag gick hem när jag mår sådär så det kanske hinner gå över och jag slipper bli skitdålig *hoppas*
Nu ska jag vila lite, kanske till och med sova... gott att vara ensam hemma, men saknar min älskling.
Håll tummarna för att jag blir frisk snabbt!
Kramar på er allesammans

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch, Krya på dig!

2008-05-19 @ 13:41:46
URL: http://www.vickanp.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Usch hoppas du inte blir sjukare!

2008-05-19 @ 13:41:58
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0