Slut för idag...

Då var äntligen denna stressiga arbetsdag slut och jag är skitnöjd med resultatet! =D
Känner mig mycket duktig...

Va hemma en sväng förrut, efter mycket strul, och släppte in killarna med min nya soffa...
De skulle ringa en halvtimme innan de kom för Sebastian skulle hinna hem, men så ringer de när de står utanför och han kan inte komma ifrån. Så jag ska hem, ingen bil och får tillslut lånat en, då kommer jag på att jag inte har några hemnycklar och får smått panik. Ringer mamma några gånger och tillslut får jag tag på henne så jag får våra extranycklar... Stackars killar fick stå i 40 min innan den kom på plats :p
Men jag tar kort och lägger upp en bild sen ;)

Nu ska jag ut med jobbet! =D
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0