Sweet Dreams

Nu ska jag alldeles strax gå och nana...
Har en dag full av jobb och utbildning imorgon, inget jag direkt ser fram emot, men what to do!?

Fick köpt lite saker till systeryster förut och hon va så fin när jag skjutsade henne och hennes kille till balen.
Hittade även en massa saker jag ville köpa till hemmet när jag var i stan, men orkade varken köa eller bära, får ta med loverboy en sväng i helgen kanske :)
Om jag orkar efter allt studentfirande, hehe... på fredag är det syrran och på lördag kusinen.
Men det blir inget annat än skoj! =)

Annars var naprapaten bättre än någonsin, känner mig helt mörbultad men så extremt avslappnad i varenda led, sena och muskel. Hehe...
Desperate var som vanligt väldigt bra och jag har fastnat för ytterligare en serie - Gossip Girl
Yeayea det är så det är, I love serier! =D
Roligast är dock Christine, shit vad man garvar - varenda avsnitt! :p

Nepp, bedtime, ska orka sitta i 6 timmar och lyssna på någon tjötpelle imorgon också...
Nattinatt...

Kommentarer
Postat av: Tereza

Åh, jag har också fastnat för Gossip Girl!! Det blir en bra ersättare till en annan serie som jag tittat på men som blivit nerlagd, Cashmere Mafia. Så håller jag med om Christine! Hon är för underbar!!!

Xo Xo

*Hahaha! ;)*

2008-05-28 @ 07:54:39
URL: http://terezaslillablogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0