Tidigare hemgång tack!

Jag vill bara gå hem och börja packa ner sakerna i sovrummet, fick aldrig gjort det igår :/
Men det passar aldrig att gå hem; igår blev det massor att göra sista två timmarna och nu skall han jag arbetar med iväg och besiktiga en lastbil och imorgon är jag tydligen på utbildning hela dagen. Så jag får se... kanske smiter när han kommer tillbaka, känns bara så pissigt att "bara" gå hem en timme tidigare, man hinner ju inte göra något speciellt på den timmen. Ja vi får se...

Men en hemgång är nödvändig iaf, inte bara för att få packa utan för att få var lite för mig själv också.
Känns som jag har miljoner tankar i huvudet, dels för min systers student... har ingen aning om vad jag ska köpa, hon önskar sig inga pengar, presentkort eller saker tills hon flyttar hemifrån, inga smycken heller. Lätt! NOOOT!
Hjälp mig tack - förslag!? Snälla!!!
Sen är det mycket annat också, privat som jag inte är redo att ta upp för alla... än... men det är inget roligt så att gå runt på jobbet och le när det är jobbigt hemma tröttar verkligen ut en :)
Men what to do, life is like it is!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0