Tisdag

Godmorgon
Precis ätit en skål med yoghurt och müsli, ska snart göra mig klar för jobbet.
Jobbade en och en halv timme över igår, och ska faktiskt försöka gå lite tidigare idag.
Har en del ärenden att göra i stan innan min naprapat och sen direkt efter jag varit där ska jag hem och hjälpa syrran med håruppsättningen, för min lilla älskade syster ska på bal ikväll.
Kom ihåg för 4 år sedan när jag själv va på bal, jäklar tiden går fort...
Men det ska bli roligt! :)
Hoppas jag får ro och tid till att gå tidigare bara...

Nepp, nu ska jag packa ner allt jag behöver under dagen och sen ikväll när jag sätter upp håret.
Och väcka älsklingen min :)
Ha en bra dag sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0