Trött på detta!

Jag är så trött på allt som har med mitt jobb att göra...
Arbetsuppgifterna, en del arbetskamrater, lönen och ja... småsaker.
Att man inte blir uppskattad på det sätt man känner att man förtjänar är en av de småsakerna.
Det är så tråkigt också, det fanns nästan inget att göra när jag gick hem i onsdags, så är jag ledig fredag, alltså en enda dag och kommer hit idag, så ligger det jobb för en vecka och väntar. HUR? VARFÖR?
Känns så meningslöst...
Nu slutar jag om 10 min och jag är helt slut i huvudet och nästintill gråtfärdig av hopplöshet och utmattning, ska det vara så på ett jobb? Tycker inte det! Kanske någon gång då och då, men inte så här ofta, och det blir allt oftare för varje månad... mycket tråkigt! :(
Någon som har ett bra jobb till mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0