Trötter...

Good Morning
Svintrött tjej sitter här i soffan och väntar på att orka sminka sig inför jobbet, det är det jag kommer göra denna morgon, hoppar frukost... tar det på jobbet sen. Gick ändå och la mig redan vid 22 igår och ändå trött!? Jaja... det är iaf väldigt gott och sova :p

Dagen består av jobb och eftermiddagen vet jag inte vad den består av ännu, beror lite på vädret... just nu ser det inte så roligt ut, men 10 grader och det ser ändå ut som om solen kan titta fram, så vi får väl se. Annars kanske jag tar en sväng till mamma och pappa och kör ett pass på deras träningscykel...

Nu ska jag göra mig klar för jobb, skall åka om 20 min.
Ska väcka älsklingen också, sömntutan min! =)
Höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0