Utbildning

Hej allesammans och ursäkta den dåliga uppdateringen under dagen...
Idag har jag varit på utbildning hela dagen, lärde mig nada, fatta ingenting... men det var jag tydligen inte ensam om så va f-n! :p
Har massor att göra på jobbet så jag tog mig ett snack med chefen ang vad jag tyckte och han höll med mig... så vi får se vad som händer.
Var otroligt gott att få komma hem till min älskling iaf, en kram och en puss och hans goa famn så glömmer man allt dåligt som hänt tidigare på dagen! =D
Mår okej nu, men ont överallt så jag lever ju på värktabletter, vilket jag hoppas slippa imorgon eftersom det är utgång med jobbet då och jag hade gärna tagit mig en öl eller två, men vi får se... går inte att avstå värktabletterna om det är så här, då skiter jag hellre i ölen! :)

Nepp, nu ska vi iväg och handla lite bröd och så, ska göra varma mackor ikväll och bara mysa ner oss med någon film och så *underbart*
Måste förvisso dammsuga soffan också, för imorgon kommer den nya! =D Men det går ju fort...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0