Vad är det för dag?

Godmorgon
Man märker att jag är sjuk när jag kan sova till 11-12 på dagarna, annars vaknar jag senast halv nio och så... men gott att sova när man är sjuk.
Jobbigt bara att man glömmer dagar och så när man är sjuk och sover lite då och då på dagarna :p
Värken är bättre så idag blir det att proppa i sig febernedsättande hela dagen så förhoppningsvis kommer jag till jobbet imorgon. Ska förvisso på en sviiintråkig utbildning större delen av dagen imorgon så inget jag ser fram emot, men men... gott med mjukstart också.

Två meddelanden:
Tereza: Saknar dig också, ligger det mycket jobb på min plsts eller? :p 
Alex: 
Hmm... man har ganska mycket tid när man ligger hemma, hur har du själv tid? ;)

Nu ska jag äta lite frukost/lunch och glo på tv (för det finns sååå mycket att se på dagarna) Hahaha...
Ciao

Kommentarer
Postat av: Tereza

Hej darling!

Jag kollade och det ligger en rejäl liten hög bland ofakturerade! :-( Även om jag vill att du kommer tillbaka snart så tycker jag det är viktigt att du kommer tillbaka när du är heeelt frisk. Så därför får du order att stanna hemma imorgon också! :-) Myskramar i massor!

2008-05-21 @ 13:52:24
URL: http://terezaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0