Vill inte! =(

Om en halvtimme ska jag egentligen sluta jobba men det är så mycket denna veckan att det får bli övertid en stund, så går hem vid halv sex och åker direkt till vårdcentralen för att diskutera knät.
Får se vad de säger...
Känner egentligen bara för hemgång, är så jäkla trött! :/
Men vad gör man inte för jobbet!? Haha... nä men orkar inte stressa på torsdag och jag vet hur det blir om jag skiter i att jobba över...

Nu ska jag hämta lite att dricka och sedan blir det till att jobba, jobba, jobba...
Är förvisso mycket goare att jobba efter fyra, när alla gått hem och bara kvällen är kvar - så tyst och lugnt :)

Nepp... nu törstar jag snart ihjäl!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0