Dagens kommande inköp

Onsdag igen, vet att jag tjatar men fan vad tiden går fort! =/
Idag jobbar jag som fan, ska få bort skiten som ligger.
Har nackspärr också :( Inge skoj...
Men man överlever ju även detta :)

Efter jobbet idag ska jag till Ikea, stammis igen, haha...
Va likadant när vi renoverade 2005, var där 4-5 ggr i veckan, haha...
Men idag ska jag i vart fall köpa inredning till garderoberna som vi fick på plats igår =D
Så ikväll blir det till att sätta in inredningen och lägga in alla kläder och så.
Gott ska det bli att börja få iordning igen, vill bara hem nu och göra det NU! :p

Här har ni dagens inköpslista, hihi...
KOMPLEMENT KOMPLEMENT smyckeskrin
 1 styck
  
PAX PAX hyllplan
bok-/björkfärg 50x58 cm
5 styck
  
KOMPLEMENT KOMPLEMENT trådback
50x58x16 cm grå
7 styck
  
KOMPLEMENT KOMPLEMENT klädstång
50 cm grå
1 styck
  

Nä nu ska jag jobba vidare, snart frukost.
Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0