Grattis USA! Grattis Obama!

Oj redan halva dagen borta, herregud!
Har hållt i en utbildning för några nu halva morgonen, gick jätte bra. Stolt över dem!
Mina små göbbar! Hehe...

Eftersom jag var för trött imorse för att orka sätta på tv och läsa text-tv eller så innan jag åkte hemifrån så fick jag fjäskat till mig att en arbetskamrat skulle kolla aftonbladet åt mig och blev jag glad eller, Obama for president, jajjamän.
Ja USA kan göra bra saker de också, ska bli ett nöje att besöka dem i januari :p
Nä men helt ärligt så var det helt klart det bästa valet, enda nackdelen är dock att han är emot frihandel men förutom det har han helt (enligt mig) vettiga kommentarer. Bara det att McCain är emot abort och homosexuella får mig att välja bort honom direkt. Nono...
Nä 2008 kommer alltid finnas som ett år i den amerikanska historien! =)


Nu ska jag göra klart det sista på det jag håller på med, sen är det lunch.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0