Inbjudan till julfest! =D

Sitter på jobbet och fått gjort svinigt mycket idag *stolt*
Har ingen bil till jobbet idag då jag ska in till stan efter jobbet och träffa en go tjej för en fika. Jag skulle haft med en sak till henne som hon ska ha på sitt bröllop i början av januari och självklart, vad glömde jag hemma då? Haha... Så nu får en arbetskamrat skjutsa hem mig på lunchen så jag får hämtat detta. Tur att det finns så söta och snälla personer som ställer upp :)

Ser verkligen fram emot fikan, va ett tag sen vi sågs och det kommer bli ett tag efter detta också. Man får ta de chanser som bjuds :)

Idag skickade jag mess till massa vänner om en "julfest" jag och baby ska ha 5 december.
Hoppas verkligen så många som möjligt som kommer. Kommer bli jättemysigt! :)

Det blir glögg, julmust, pepparkakor, lussekatter, trevligt sällskap och ett julklappasspel.
Alla köper en julklapp för 100 kr som passar både tjejer och killar och sen under kvällen spelar vi ett tärningsspel som avgör vem som får välja paket först osv. Alla får med sig en julklapp hem, perfekt :)
Någon jag glömt att bjuda? Snälla säg till! Förlåt i så fall! :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Åh, sötis, vi har inte kommit hem då... Tack ändå så jättemycket för inbjudan! Låter superskoj!

2008-11-19 @ 10:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0