Inte riktigt som planerat.

Haha mitt liv i ett nötskal, blev inte som planerat igår.
Istället för att kussen kom på besök, jag skulle titta på idol osv osv så åkte vi iväg efter jobbet för att kolla i en affär på tyg och skenor till sovrummet och efter det åkte vi hem till kusinen min på en kaffe och prat, va hemma vid 22 tiden och då hade jag ju tydligen missat Idol, haha... såg i vart fall utröstningen och sen somnade jag :p
Jaja, livet blir inte alltid som man tänkt...

Idag ska vi in till stan och mysa, lite julmarknar, lite julshopping och present till syrran min som fyller om två veckor. Ja vi ska allmänt bara gå runt och mysa =)
Ska bli jätte gott, ta en kaffe någonstans och bara va... komma ifrån all renovering ett tag, haha...
Sen efter det ska vi försöka få upp skenor och så i sovrummet, om vi hittat några vill säga, sen är vi heeelt klara! *håller tummarna*

Nu ska jag väcka hjärtat mitt så vi kan börja dagen =D
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0