Jävla idioter!

Denna helgen asså, jäklar... jag är så trött så det finns ju inte.
Två nätter har vi sovit på soffan och det känns verkligen...

I fredags var det ju möhippan, hemma ganska tidigt, men ändå, fredagar är ju till för slapp på soffan, haha...
Sen i lördags var det upp tidigt och börja montera isär sängen och ut med alla möbler från sovrummet, iväg och köpa tapetklister och hem och börja tapetsera.
Sen på söndagen var det upp och fortsätta i sovrummet, iväg för ett snabb-besök hos älsklingens föräldrar och mina. Efter det var det bara raka vägen hem och fortsätta, golvläggning och mer tapetsering.
Och jäklar, det blir så snyggt =D

Han som var och köpte våra bord igår frågade även om vi inte skulle sälja byråerna och självklart gjorde jag det, någonsin hört talas om impuls-sälj!? Haha... jaja nu får jag chansen att köpa nytt :p

Nepp, frukostdax!
XoXo

p.s. Det var någon jäkla dum idiot som varit på våran bil i helgen också och snott lite saker som sitter på bilen, så jävla onödigt, har de verkligen inget bättre för sig? De hade varit på en av grannarnas bil också, som har en likadan bil, hata hata hata! Tjuv-jävlar!!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Fy tusan för tjuvar kan de inte låta andras saker vara! De har varit någon/några inne i garaget på Johans jobb dagtid och varit och försökt sno disel ur alla bilarna som har det som drivmedel. Förstört massa bilar. Man blir ju så himla trött...

2008-11-10 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0