Julklappar...

Det var absolut inga problem imorse, var nere på Media Markt klockan 6 när de öppnade, svinlång kö men det rullade på om 5 över var jag inne i butiken och 7 var jag på jobbet, helt toppen.
Det bästa av allt var att jag nu endast har kvar mina föräldrar och älsklingen när det kommer till julklappar, resten är all done. Underbart!

Ska in en sväng till stan efter jobbet och hoppas på att jag får köpt till hjärtat mitt i vart fall.
Hade varit himmelskt om man blev färdig med alla paket innan första advent så man bara kan njuta av julen och allt därtill, spendera kvällarna med att mysa med julmust, glo på film, kanske baka lite pepparkakor eller julgodis osv.
*håller tummarna för att jag hittar det jag ska ikväll*

Nu ska jag jobba sista minutrarna, sen hem... äntligen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0