Man blir galen...

Vi var hemma ganska sent efter julpysslet igår, fick inte gjort speciellt mycket heller men det var trevligt i vart fall...
Fick skrivit julkorten, lekt med barnen, bakat lite pepparkakor, hjälpt min moster med ett blomsterarrangemang och spelat spel med allihop. Mys...

Sen när vi kom hem tittade vi på prison break, shit nu händer det grejer! =D
Hoppas bara inte det va sista avsnittet, det kändes dock som det =/
Sen satte vi på en film, Fred Claus, men jag somnade :(
Får väl kolla klart den ikväll, hehe...

Idag är jag på enormt shopping- och fikahumör, får nog bli en tur till Freeport och sen en fika på nått café eller hemma hos hans föräldrar eller nått, ja vi får se vad dagen bjuder på...

Nu satte grannen över på tv:n, gudtjänst, som varje söndag. Svinhögt! Man blir galen!
Förra söndagen vaknade jag av hans tv, hörselapparat någon!? Hehe...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0